Hier je vragen aan david en ze worden door hem of via mij beantwoord.
Liefs paula
`
Fyndlinghs: 0

Oh nee doe maar niet!!!! Jakkes!! 

Patricia schreef:Heey David,
Vraagje DHUUU is niet voor niks vragen aan David LOL.
Zou je 4 april in Kruiningen de Amazing Grace kunnen spelen in de Foyer??
Dan kunnen we die nl even opnemen is wel mooie
X

Patricia schreef:Heey David,
Vraagje DHUUU is niet voor niks vragen aan David LOL.
Zou je 4 april in Kruiningen de Amazing Grace kunnen spelen in de Foyer??
Dan kunnen we die nl even opnemen is wel mooie
X

Meggy schreef:Hey David,
Ik ga toevallig ook naar Kruiningen en neeeeeeee alsjeblieft geeeeeen Amazing Grace!!!
En als je het toch doet, please waarschuw me dan, dan ben ik alvast even wat drinken...... uit die mooie bierpul van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan wel hele dikke zoenen he van mij!!!Oh nee doe maar niet!!!! Jakkes!!

Maar gelukkig ben je op de tweede foto bijgekomen van de schrik en kijk je toch heel verleidelijk.... Ik kan je beloven dat niet aangeklaagd kan worden
Forestbabe schreef:Hi David!
We waren dit weekend op de Elf Fantasy Fair en toen we jullie hoorden spelen, waren we accuut meteen fan van jullie ^^. We hebben ook nog even leuk gemeet-&-gegreet, hugs & kisses, fotootjes enzo als nieuwbakken fans. En nu waren we de foto's een beetje aan het bewerken, onze rimpels wegpoetsen en elfenoortjes bijpunten enzo. En toen vroegen we ons ineens af hoe oud jij eigenlijk bent? *wink*
We hebben overal op internet gestruind maar er is echt helemaal niks te vinden.. we willen natuurlijk niet worden aangeklaagd dat wij als boselfen een jonge God lastig vallen, dusseh mogen wij weten hoe oud je bent enzo? *kijkt lief naar David en knippert verleidelijk*
Dikke knuf!
(@ meggy: niet zeuren, David knuffelen is geweldig! ;p )
*lacht lief*

,

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten