Wat is je naam? Eva
Ben je man of vrouw? Vrouw
Wat is je leeftijd? 23
Waar ben je geboren? Rotterdam
Waar woon je? Zwijndrecht
Wat is je Horoscoop? Stier
Werk je? Ik studeer nog, maar om m'n studiebeurs een beetje aan te vullen geef ik bijles Engels
Heb je een relatie? Al vier jaar!
Heb je kinderen? Nee (nog niet?)
Heb je huisdieren? Nee
Wat is je lievelings eten? Alle dingen die eigenlijk niet goed voor je zijn, taart, ijs, chocolade...
Wat lust je echt niet? Ik ben een beetje een zeikerd wat eten betreft, dus die lijst is erg lang
Koop je prijsbewust boodschappen? Ik doe m'n best, lukt niet altijd
Wat is je favoriete band? Dat wil nog wel eens wisselen, op dit moment vind ik Rapalje weer erg leuk, vandaar dat ik me aan heb gemeld op het forum
Wat is je favoriete muzieknummer? Ook dat wil nog wel eens wisselen, op dit moment La Serenissima van Loreena McKennitt
Wat is voor jou de mooiste film? Amelie!
Wat is je favoriete boek? Eentje maar? Ik zou niet kunnen kiezen! Om er maar een paar te noemen: Het huis met de geesten; Harry Potter; His Dark Materials; Narnia Chronicles; The Bewitching Mysteries
Welke bloem vindt je mooi? Orchidee
Wat voor vervoermiddel heb je? Fiets
Ga je vaak met openbaar vervoer? [/b] Ja, ik reis regelmatig op en neer tussen Leiden en Dordrecht met de trein, als alles goed gaat en er geen werkzaamheden uitlopen zoals gisteren bijvoorbeeld.
Wat is je favoriete geurtje? Deep Red van Hugo Boss
Lees je ook tijdschriften? Ik lees liever boeken
Wat zijn je hobby's? Lezen, tv series en films kijken op m'n computer, tijd met m'n vriend doorbrengen, geschiedenis, Engelse taal en cultuur
Speel je vaak spelletjes op de computer? Als spelletjes via Facebook en Hyves mee tellen wel
Wat is je slechte eigenschap? Geen een natuurlijk
Wat is je goede eigenschap? Ik ben zorgzaam en kan goed luisteren
Ben je een ochtend of avond mens? Avond mens! 's ochtens ben ik meestal niet te genieten
Wat is je grootste wens? Een lang, gelukkig en gezond leven met de mensen die belangrijk voor me zijn
Paars of blauw? Roze

Fyndlinghs: 0